piątek, 27 czerwca 2014

The end of one period in my life

Ten rok szkolny minął bardzo szybko.  Mogę stwierdzić, że do tej pory, był to najlepszy okres w moim życiu! Poznałam wspaniałych ludzi, z którymi spędziłam wiele czasu. Oczywiście, nie zawsze było kolorowo, ale nie można oczekiwać, że wszystko będzie idealnie. Niczego nie żałuję, wszystko ma swoje dobre i złe strony. Każde wydarzenie to nowe doświadczenie.

W wakacje nie zamierzam odpoczywać. Wykorzystam ten czas na nabieranie dalszego doświadczenia. W najbliższym czasie odbędzie się sesja zdjęciowa mojego autorstwa. Narazie mogę tylko zdradzić, że zdjęcia będę robiła w hotelu na Warszawskiej Pradze, a pozować będzie modelka z agencji D'Vision. Efekty będzie można zobaczyć już niedługo na moim blogu!

Tymczasem przedstawiam Wam zdjęcia wykonane przeze mnie w tym roku, z których jestem dumna: 


















2 komentarze: