środa, 9 kwietnia 2014

Beginning

Założenie tego bloga planowałam od dwóch lat. Jakoś nie mogłam się za to wziąć.
W końcu usiadłam na spokojnie i przemyślałam ten pomysł. Zdałam sobie sprawę ile dla mnie znaczy moda, fotografia, kulinaria i dzielenie się z ludźmi moimi poglądami. 

Każdy z tych tematów w jakiś sposób zawsze towarzyszy w naszym życiu.
Moda, nawet jak nas nie interesuję i nie za bardzo zwracamy uwagę na to w co się ubieramy, otacza nas z każdej strony, na ulicy, na portalach społecznościowych czy w gazetach. Ja staram się łączyć ze sobą różne style. Nie mam stricte jednego. Jak każda kobieta uwiebiam ciuchy :)
Fotografia uwiecznia chwile. Prawie każdy z nas ma lub używał w swoim życiu aparatu w sytuacjach, w których chciał uwiecznić to co zobaczył np. na wakacjach czy feriach albo robił zdjęcie swojemu koledze/koleżance na profilowe na facebooku :). Ja przedstawię zdjęcia, które były moją inspiracją, zauroczeniem, fascynacją, w tym moje prace :)
Kulinaria, o tym chyba pisać nie muszę. Pożywienie jest nie zbędne do życia. Każdy ma inny smak. Niektórzy lubią kuchnie francuską, inni chińską czy amerykańską. Ja uwielbiam włoską.
Mam nadzieję, że będziecie mogli znaleźć tutaj informacje jakie Was interesują, przybliżyć sobie któryś z tematów, zaczerpnąć inspiracji ze zdjęć czy opinii oraz dowiedzieć się gdzie warto zjeść dobre śniadanie, obiad lub kolację :)
Życzę miłego czytania i oglądania! 



2 komentarze: